تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین و اردوغان خواستار گفتگوی عربستان و قطر شدند

صراط: روسای جمهور روسیه و ترکیه طی یک تماس تلفنی درباره مسائل مختلف به ویژه بحران روابط قطر با کشورهای عربی گفتگو کردند.

به گزارش فارس، کاخ کرملین در بیانیه‌ای از گفتگوی تلفنی میان روسای جمهور روسیه و ترکیه درباره مسائل منطقه خاورمیانه به ویژه بحران در روابط قطر با کشورهای عربی خبر داد.

براساس این گزارش، رجب طیب اردوغان و ولادیمیر پوتین از همه کشورهای ذینفع در منطقه خواستند درباره تنش در روابط خود گفتگو کنند.

دو طرف در این گفتگوی تلفنی ضمن تاکید بر صلح و ثبات در خاورمیانه بر لزوم حل اختلافات عربستان و قطر از طریق گفت‌وگو تأکید کردند.

کشورهای عربستان، مصر، امارات و بحرین صبح روز دوشنبه در بیانیه‎‎ای جداگانه قطع روابط دیپلماتیک خود را با قطر اعلام کردند.

عربستان، مصر، امارات و بحرین با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم، مداخله در امور کشورهای عربی و تهدید امنیت ملی و پناه دادن به افراطی‏‌ها و تروریست‎ها اعلام کردند که رابطه خود را با این کشور قطع کردند.

پوتین و اردوغان درباره سوریه نیز با یکدیگر مذاکره کردند. به گفته کاخ کرملین دو طرف خواستار ادامه تلاشهای برای برقرای آتش بس شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین و اردوغان خواستار گفتگوی عربستان و قطر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..