تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنفرانس حکما و عقلای یمن بر وحدت یمن تاکید کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ در بیانیه پایانی کنفرانس حکماء و عقلای یمن در روز دهم ماه مبارک رمضان بر به رسمیت شناختن استقلال و وحدت یمن و مخالفت با قیمومیت بیگانه تاکید شد.
در این بیانیه آمده است که گزینه مقابله و مبارزه با دشمن متجاوز سعودی-آمریکایی گزینه ای استراتژیک است که تا آزادسازی همه سرزمین های اشغالی یمن ادامه خواهد یافت.
در این بیانیه مبارزه با دشمن، اولویت اصلی و مردمی شناخته و بر تداوم وحدت نیروهای جبهه داخلی تاکید شد.
تقویت و تحکیم مشارکت ملی میان تشکل های مخالف دشمن از دیگر بندها این سند است.
در این بیانیه از افراد فریب خورده خواسته شده است که بازگردند و جاده صواب را در پیش بگیرند و از همکاری با دشمن دست بردارند.
قضات یمن نیز باید برای محقق شدن عدالت در کشور گام بردارند.
در بیانیه پایانی کنفرانس حکما و عقلای یمن همچنین بر تحکیم همبستگی و دوستی میان افراد جامعه و حفظ وحدت در مقابل دشمن تاکید شده و آمده است اظهارات رسانه های کشور باید در یک مسیر حرکت کنند و اولویت آنها مقابله با دشمن و ترک اختلافات باشد.
تقویت جبهه ها با سلاح و پول مسئولیتی است که همه آحاد جامعه باید آن را سر لوحه خود قرار دهند.
رسیدگی به خانواده های اسرا و شهدا و مجروحان و رزمندگان جبهه ها باید مد نظر قرار گیرد.
نقش قبایل در مبارزه با دشمن باید مورد تشویق و حمایت قرار گیرد. علاوه بر آن نقش علماء و خطباء نیز در مقابله با دشمن نباید نادیده گرفته شود.
در این بیانیه همچنین بر نقش زن در مبارزه با دشمن و فداکاری های آنها تاکید شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنفرانس حکما و عقلای یمن بر وحدت یمن تاکید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..