تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی FIFA 18 رسماً معرفی شد [تماشا کنید]

طبق برنامه روز قبل، شرکت EA نسخه جدید سری فیفا را معرفی کرد. ستاره جدید کاور فیفا 18 نیز برنده چمپیونز لیگ امسال، یعنی کریستین رونالدو از تیم رئال مادرید است. تریلر رونمایی را می توانید در پایین مشاهده کنید:

فیفا 18 در بیست و نهم سپتامبر سال 2017 (برابر با 7 مهرماه) روی پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پی سی، اکس باکس 360، پلی استیشن 3 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شایعه شده که نسخه سوییچ با دو پلتفرم نسل حاضر دیگر فرق می کند و از انجین فراست بایت پشتیبانی نخواهد کرد. از طرفی بخش Journey که در فیفا 17 معرفی شده بود نیز روی پلتفرم سوییچ وجود ندارد. البته هنوز شرکت EA در این باره صحبتی نکرده است.

نکته مهم این است که فیفا 18 بازیکنان افسانه ای (بازیکنان بازنشسته ای که در تیم فیفا آلتیمت حضور دارند) را در بخش «آیکن» قرار خواهد داد. طبق گفته های EA،  کارت های آلتیمیت تیم یا همان آیکن ها برخلاف قبل روی تمام پلتفرم ها در دسترس خواهد که شامل ستاره برزیلی یعنی رونالدو نیز خواهد بود.

بازی سه نسخه مجزا خواهد داشت: نسخه استاندارد، نسخه رونالدو و نسخه ICON.  در نسخه رونالدو و ICONS می توانید سه روز زودتر از عرضه به بازی دسترسی داشته باشید. با خرید نسخه ICONS محتواهای جدیدی در بخش آلتیمیت نیز برایتان آزاد خواهد شد

اگر هر کدام از این سه نسخه را پیش خرید کرده باشید، می توانید از کریستین رونالدو در بخش آلتیمیت تیم استفاده کنید. محتویات بسیاری با ارزش حداکثر 60 دلار نیز در اختیاری افرادی که بازی را پیش خرید کرده اند قرار خواهد گرفت

علاوه بر آن، اگر عضو EA Access یا Origin هستید می توانید تا 10 ساعت از بازی را از تاریخ 21 ام سپتامبر و زودتر از موعد تجربه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی FIFA 18 رسماً معرفی شد [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..