تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امشب به تماشای مسابقه «خنداننده شو» بنشینید

امشب به تماشای مسابقه « خنداننده شو» بنشینیدبه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از امشب مسابقه «خنداننده شو» در برنامه «خندوانه» مجددا آغاز می‌شود. در این مسابقه هر شب چهار نفر از شرکت‌کننده‌ها استندآپ کمدى اجرا می‌کنند و مخاطبان می توانند کدِ فرد منتخبشان را از طریق سامانه #٧٨� * پیامک کنند.

در پیام برنامه‌سازان خندوانه خطاب به بینندگان آمده است: استعدادهاى زیادى در این سرى مسابقه کشف شده است که قطعا راى شما می ‌واند به انتخاب بهترین‌ها کمک کند. خودتان را براى این ماراتن جذاب و کَل کَل‌ها و شوخى‌هایى که درونش اتفاق می‌افتد حسابى آماده کنید.

گفتنی است؛ دوشنبه تا پنجشنبه مرحله اول این مسابقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امشب به تماشای مسابقه «خنداننده شو» بنشینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..