تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استایل جذاب طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها

استایل جذاب طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها استایل خوشگل طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها 

طناز طباطبایی بازیگر محبوب سینما در پخش فیلم ویلایی ها که به نظر می‌آید فیلم موفقی خواهد بود حضور پیدا کرد. آناهیتا افشار و ویشکا آسایش بازیگران دیگر نیز در این پخش حضور داشتند. فیلم تحسین شده ویلایی ها در جشنواره فجر به پخش مردمی رسید و این فیلم با حضور اهالی سینما و مردم در سینما آزادی پخش شد.

مراسم پخش مردمی ویلایی ها با حضور ویشکا آسایش, منیر قیدی و طناز طباطبایی شب قبل در سینما آزادی برگزار شد.«ویلایی‌ها» نخستین فیلم بلند سینمایی منیر قیدی به تهیه‌کنندگی سعید ملکان هست که بهرام دهقانی تدوین آن را از مدتی پیش شروع کرده و بناست این فیلم به جشنواره فیلم فجر ارائه شود.

فیلم برداری «ویلایی‌ها» بهار امسال در اندیمشک انجام شد. فیلمنامه این فیلم که اثری در ژانر دفاع مقدس هست را منیرقیدی و ارسلان امیری به نگارش در آمده هست.در «ویلایی‌ها» که بازیگران هر کدام در نقش‌هاي متفاوتی حضور پیدا کرده‌اند، طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی، صابر ابر به ایفای نقش می پردازند.

منیر قیدی کارگردان زن سینمای کشور ایران پیش از این بعنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان با فیلمسازان متعددی همکاری داشته هست. او همین طور تولید فیلم‌هاي کوتاهی همچون «دختر، پسر، پیرمرد»، «در راه ویلا»، تله فیلم «حتی اگر شب باشد» و مستند «شهر تهران، شهر چناران» را در کارنامه دارد و جوایزی از جشنواره‌هاي گوناگون برای این آثار دریافت کرده هست.

استایل جذاب طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها

استایل جذاب طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها

استایل جذاب طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها

استایل جذاب طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها

استایل جذاب طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها

استایل جذاب طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها

آناهیتا افشار در پخش ویلایی ها

استایل جذاب طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها

استایل جذاب طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها

استایل جذاب طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها

طناز طباطبایی tannaz tabatabaei متولد۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در شهر تهران هست او بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران هست. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر هست.طناز طباطبایی ستاره سرشناس سینما یکی از متفاوت ترین بازیگران سینماست.

 

گفت و گو با طناز طباطبایی

می پرسید چرا؟ چون او دغدغه هاي متفاوت و عجیبی دارد. این ستاره سینما در یکی از گفت و گوهایش با ساناز صفایی اعتراف می‌کند مهم‌ترین دغدغه او همۀ وقت} در زندگی ترس از پیری بوده. او در این باره میگوید:«کهنه نشدن. من از پیر شدن می ترسم. از ذهن پیر می ترسم. از جسم پیر می ترسم.»

ماجرای گواهینامه طناز طباطبایی

و ادامه میدهد: «متولد سال ۶۲ هستم. اما این مربوط به این سن من نیست. من ۱۸ سالگی هم که گواهینامه گرفتم و فکر کردم که دیگر خیلی بزرگ شدم سریع این فکر از ذهنم عبور کرد که یعنی دارم پیر می شوم و هر روز که جلو می‌روم اکثر، اکثر از این فرسودگی و کهنه شدن می ترسم.»

اما او که مجرد هست درمورد ترس از این که پا به سن بگذارد و همچنان مجرد بماند و فرزندی نداشته باشد، نظرات دیدنی و شنیدنی دارد: «ببین این حرفی که همین حالا می خواهم بگویم خیلی حرف رادیکالی هست شاید خیلی ها با من مخالف باشند و گرچه خیلی مسئله شخصی هست ولی تصورم این هست که با ازدواج و بچه دار شدن

و با هر چیزی که از این دست به من اضافه میشود انگار که من یک مرحله عقب میروم و این حس کهنگی به من دست خواهد داد که حالا دیگر همین حالا تمام شدم و بچه ام از من مهم تر هست.همین حالا خودت نباید غذا بخوری و اول باید بچه ات را سیر کنی. هم اکنون جیب خودت ممکن هست خالی باشد اما جیب بچه ات باید پر باشد. خودت نباید فلان کار را کنی که شوهرت بتواند فلان کار را کند. هم اکنون مجبوری کار نکنی چون بچه کوچک داری و… .

راستش را بخواهید من یک ذره خودخواهم. نه، خیلی خودخواهم. این خیلی خودخواه بودن و ترس از کهنه شدن باعث میشود که محتاط باشم.

همۀ وقت} دوست دارم جوان باشم و تازه باشم و همه ي چیز تازه باشد.

این خیلی خطرناک هست چون من فکر می‌کنم اگر یک روزی کهنه شوم و به این باور برسم که کهنه شدم دچار افسردگی خیلی حادی می شوم که حتی ممکن هست خودکشی کنم.

همۀ آرزوی زندگی ام هم همین هست که خداوند این تازگی را از من نگیرد.»

ازدواج و بچه دار شدن

بازیگر سریال «شاهگوش» در ادامه در پاسخ این که آیا می‌خواهد مراحل ازدواج و بچه دار شدن و تشکیل خانواده را بگذارد برای بعدتر، جواب میدهد: «نه این که بعدتر، اصلا هیچ وقت به آن فکر هم نمیکنم، هرگز.

عشق مادر و فرزندی و عشق به خانواده، عشقی طبیعی و در نهاد بشر هست ولی چیزی که من می‌گویم یک ذره متفاوت هست. نمی‌دانم شاید من یک ذره خودشیفتگی بازیگری دارم و این چیزی هست که به نظرم همۀ بازیگران دارند و اگر نداشته باشند اصلا نمیتوانند بازیگر شوند.

آن خودشیفتگی هم این هست که من خودم را از هر چیزی در دنیا اکثر دوست دارم و فکر می‌کنم حتی اگر روزی بچه دار شوم باز هم خودم را اکثر از او دوست خواهم داشت.

آن قدر خودم را دوست دارم که حاضر نمی‌شوم این همۀ سختی به خودم بدهم که عشق دیگری را تجربه کنم. آن عشق را خودم به خودم دارم.»

علاقه هاي طناز طباطبایی

به جز بازیگری در عرصه‌هاي دیگر از جمله موسیقی و نقاشی هم فعالیت داشته هست. در سال ۱۳۸۸ جایزهٔ برترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم صداها از آن خود کرد. در فیلم مرهم به برترین نحو توانایی‌هاي خودش را نشان داد. در سال ۱۳۸۹ همزمان بر سر دو فیلم توقیف شده گزارش یک جشن و پریناز حاضر شد.

اینستاگرام طناز طباطبایی

طناز طباطبایی نوشت: بازیگری برای من یعنی زندگی و بازیگری از زندگی جدا نیست. در متن منتشر شده این بازیگر آمده هست: بازیگری برای من یعنی زندگی و بازیگری از زندگی جدا نیست. من یاد گرفتم از صبح که بیدار می شوم تا شب که می خواهم بخوابم به همه ي چیز در اطرافم مفید نگاه کنم. من معتقدم اگر بازیگری همۀ زندگی یک بازیگر نباشد نمیتواند بازیگر خوبی باشد. بازیگری در ذات خود زندگی کردن در شخصیت دیگری هست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استایل جذاب طناز طباطبایی در اکران ویلایی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..