تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنکینگ جدید لیگ‌های آسیایی؛ ایران در خطر کسر سهمیه

لیگ ایران، هفتمین لیگ آسیا است.

به گزارش گروه وبگردی 20:30در تازه ترین رنکینگ اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص لیگ های هر کشور، سه لیگ امارات، کره جنوبی و قطر با کسب امتیازات بالا در رده اول تا سوم این فهرست قرار دارند. 

لیگ برتر ایران در این رده بندی با 69 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد که نسبت به اعلام قبلی این رنکینگ، با یک پله صعود مواجه شده است. 10 درصد این امتیازات را نتایج تیم های ملی و باقی آن را عملکرد باشگاه های آن کشور تعیین می کند.

این رتبه بندی در کسب سهمیه برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا موثر خواهد بود و این احتمال وجود دارد با توجه به جایگاه نه چندان مستحکم ایران در این رده بندی، سهمیه باشگاهی ایران در آسیا به 2+2 کاهش یابد.

حبر آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنکینگ جدید لیگ‌های آسیایی؛ ایران در خطر کسر سهمیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..