تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پادشاه اردن به کویت می‌رود

در پی بحران دیپلماتیک در منطقه حوزه خلیج فارس، پادشاه اردن فردا (سه‌شنبه) به کویت می‌رود تا با امیر این کشور دیدار کند.

آفتاب‌‌نیوز :

در بیانیه‌ای که خبرگزاری رسمی اردن (بترا) امروز (دوشنبه) منتشر کرده، آمده است که ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن فردا (سه‌شنبه) به کشور برادر، کویت سفر می‌کند و در جریان این سفر با شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت در مورد روابط میان دو کشور و تحولات کنونی در منطقه گفت‌وگو می‌کند.

این تحولات پس از آن صورت می‌گیرد که عربستان، مصر، امارات و بحرین تمامی روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع کرده و سفرهای دریایی، زمینی و هوایی با قطر را متوقف کردند. پس از آن نیز دولت مستعفی یمن و دولت موقت لیبی و همچنین دولت مالدیو تصمیمات مشابهی را درخصوص قطر اتخاذ کردند.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه قطر نسبت به این تصمیم‌ها اظهار تأسف کرده و عنوان داشت که این اقدامات بدون توجیه است.

تاکنون اردن و کویت نسبت به این تحولات اظهارنظری نکرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پادشاه اردن به کویت می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..