تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهضت امام خمینی (ره) برگرفته از قیام عاشوراست

مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: نهضت امام خمینی(ره) که از سال ۴۲ و با قیام ۱۵ خرداد آغاز شد، برگرفته از قیام امام حسین(ع) است، هدف اصلی هر دو این قیام ها نجات اسلام و احیاء ارزش های اسلامی است.
حجت الاسلام محمودی با اشاره به ویژگی های نهضت امام خمینی(ره) و قیام و حرکت عاشورایی امام حسینی(ع) گفت: عزت مداری و دوری از ذلت یکی از ویژگی های انقلاب خمینی(ره) بود.

وی افزود : برخی به بهانه عقلانیت می خواهند با قدرت ها سازش کنند ولی همانگونه که امام حسین(ع) ذلت را نپذیرفت، انقلاب اسلامی نیز زیر بار ذلت نخواهد رفت.
محمودی به درس شهادت طلبی قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، شهدای قیام 15 خرداد و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و ترور، همه با بهره گیری از درس شهادت طلبی مکتب عاشورا پا در میدان گذاشته و در برابر ستمگران ایستادند و در این راه خون خود را نیز نثار کردند.
همچنین در این مراسم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوگ رحلت امام خمینی و شهدای قیام 15 خرداد مرثیه سرایی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهضت امام خمینی (ره) برگرفته از قیام عاشوراست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..