تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیاطین سرخ به دنبال جذب ستاره جوان بایرن

منچستر یونایتد برای جذب ستاره پرتغالی بایرن مونیخ در تابستان امسال وارد عمل خواهد شد.​​​​​​​

به گزارش قدس آنلاین، شیاطین سرخ قصد دارند برای جذب رناتو سانچس در تابستان امسال اقدام کرده و در صورت جلب رضایت سران بایرن او را به خدمت بگیرند.

به گزارش نشریه "بیلد"، رناتو سانچس ۲ سال پیش و در دوران حضور پپ گواردیولا راهی بایرن شد اما نتوانست خود را با شرایط مونیخ وفق دهد و حالا شیاطین سرخ برای جذب او باید بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو بپردازند.

به جز منچستریونایتد، مارسی و موناکو نیز خواهان جذب این ستاره جوان هستند اما به علت تمایل فراوان مورینیو، احتمال بیشتری برای حضور او در اولدترافورد وجود دارد.

رناتو سانچس قبل از یورو ۲۰۱۶ از بنفیکا راهی بایرن شد و در مسابقات یورو نیز نقش موثری در قهرمانی پرتغال ایفا کرد اما طی فصل اخیر و در دوران حضور کارلتو معمولا نیمکت نشین بود و اخباری در مورد اعتراض او به این وضعیت نیز طی فصل شنیده شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیاطین سرخ به دنبال جذب ستاره جوان بایرن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..