تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضیافت اندیشه اصحاب رسانه گلستان برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بسیج رسانه استان گلستان، علی‎محمد جعفری در گفتگو با خبرنگاران ضمن تسلیت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) بنیان‎گذار آزادی مدنی ملت بزرگ اسلام است که با قیام خود و فراخوان عمومی باعث شد دوران تاریکی‎ها، یاس و ناامیدی که رژیم پهلوی برای مردم ایران به وجود آورده بود، به پایان برسد.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی از روح امام(ره) جریان گرفت و بااراده ملت به پیروزی رسید، افزود: هنوز بعد از گذشته بیست‌وهشت سال از رحلت ملکوتی امام راحل دل‎های ملت ایران به هوای معمار کبیر انقلاب اسلامی می‎تپد.

جعفری افزود: بسیج رسانه استان گلستان در چنین روزی و با توجه به نقش بانوان در سربلندی ملت آزادی‎خواه ایران چه در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس کارگاه آشنایی با مبانی «فمنیست» را تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه همراه با ضیافت افطار برای اصحاب رسانه استان گلستان در نظر گرفته شده، تاکید کرد: با توجه به اینکه رسانه‎ها نقش‎بسزایی در تبیین افکار عمومی دارند و با توجه به نقش بانوان که 50 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‎دهند و 50 درصد دیگر جامعه را تربیت می‎کنند این همایش در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تاکید کرد: با توجه به نگرش اسلام به جایگاه رفیع مادر و نقش زن در تربیت فرزندان و حضور الگوهایی بزرگی از بانوان اسلام مانند حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت زینب(س) و حضر معصومه(س) عنوان این ضیافت اندیشه را« من از همه فمنیست‎ترم» نهادیم.

جعفری یادآور شد: این همایش روز سه شنبه 16 خرداد ماه ساعت17 و 30 دقیقه و در حسینیه کوثر مجتمع اقشار امام رضا(ع) واقعه در میدان شهید قندهاری و جنب بسیج رسانه با حضور اصحاب رسانه شهرستان گرگان و برخی از شهرستان‎های اطراف برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه این برنامه به همت بانوان بسیج رسانه کانون گرگان تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش اصحاب رسانه این کارگاه و ضیاف اندیشه برای عموم اصحاب رسانه آقا و خانم در نظر گرفته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضیافت اندیشه اصحاب رسانه گلستان برگزار می‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..