تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارشگر باسابقه کرمانشاهی سکته کرد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عطاءاله بهمنش، گزارشگر و مفسر باسابقه کرمانشاهی ورزش ایران که مدتی در بیمارستان بستری بود، بر اثر عارضه مغزی عصر امروز در سن ۹۴ سالگی در بیمارستان دچار سکته مغزی شده و سمت راست بدنش از کار افتاده است.

این گزارشگر باتجربه کرمانشاهی خود اهل ورزش بوده که در کارنامه خویش مربی ورزشی، مدیر تیم های ورزشی، گزارشگر، خبرنگار و روزنامه‌نگار ورزشی را دارد.

وی نخستین گزارشگر مسابقات پخش زنده ورزشی در ایران بود که گزارشگری در رادیو را در سال ۱۳۳۷ برای رقابت دوومیدانی بین تیم های ملی ایران و عراق را از صدای ایران انجام داد.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارشگر باسابقه کرمانشاهی سکته کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..