تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




٢ خريد جديد در رادار منصوريان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مديران استقلال به دنبال اين هستند تا جپاروف را براى حضور در استقلال راضى كنند اما در اين ميان آبى ها نگاهى نيز به جذب ماشاريپوف بازيكن ازبكى دارند و اين طور كه شنيده مى شود قرار است اين بازيكن بعد از ديدار تيم هاي ملى ايران و ازبكستان، مذاكرات نهايى را با باشگاه استقلال انجام دهد.
 
همچنين در اين ميان شنيده مى شود منصوريان از طريق اميد نورافكن مذاكراتى با مهدى قائدى، بازيكن ١٨ ساله ايرانجوان داشته است.
 
در همين راستا به نظر باشگاه استقلال پيشنهاد رسمي خود را به باشگاه بوشهرى، ارسال كرده است.
 

با اين وجود بايد منتظر ماند تا ديد وضعيت جذب بازيكنان جديد در استقلال به چه صورت خواهد بود چرا كه در حال حاضر مديران استقلال به دليل نامشخص بودن وضعيت هيئت مديره اقدامى براى جذب انجام نداده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «٢ خريد جديد در رادار منصوريان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..