تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربع گلزنی تیم ملی 58 گله شد

کد خبر: ۵۴۴۳۶۷

۹۸۶  بازدید

4 مهاجم برتر فوتبال ملی، رکورد خود را به 58 گل رساندند.

ورزش سه: 4 مهاجم برتر فوتبال ملی، رکورد خود را به 58 گل رساندند.

 سردار آزمون با 2 گلی که به تیم فوتبال مونته نگرو زد، خودش را به 18 گل رساند و از رضا قوچان نژاد 17 گله بالاتر قرار گرفت. قوچان نژاد در پاییز سال گذشته از سردار آزمون پیشی گرفته بود.

سردار آزمون و گوچی روی هم 35 گل ملی زده و بعد از این 2 کریم انصاری فرد با 14 گل و بعد از او مهدی طارمی با 9 گل زده در رده‌های بعدی در فوتبال ملی قرار گرفته‌اند.

مربع گلزنی تیم ملی بسیار خوب کار می‌کند وبا در اختیار داشتن این نفرات کی روش آمادگی دارد که 7 روز دیگر در تهران جشن صعود به جام جهانی را برگزار کند. این مردان روی هم 58 گل وارد دروازه حریفان کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربع گلزنی تیم ملی 58 گله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..