تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکر نرگس کلباسی از بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای برآورده کردن آرزویش + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در برنامه روز دوشنبه ماه عسل (15 خرداد 96) مهمان برنامه نرگس کلباسی دختر نیکوکار ایرانی بود که تعداد زیادی از کودکان بی سرپرست هندی را سرپرستی می کرد و چندسالی گرفتار یک پرونده قضایی در هندوستان شده بود.

او که پس از طی کردن دوره سخت قضایی در هندوستان تبرئه شده بود در برنامه ماه عسل از آرزوی خود برای سفر به خانه خدا صحبت کرد.

بعد از آرزوي خانم نرگس كلباسي براي سفر به حج ،طي تماس تلفني ، از طرف بعثه مقام معظم رهبري يك سفر مكه مكرمه به خانم كلباسي هديه داده شد.

نرگس کلباسی از بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بابت برآورده کردن آرزویش در صفحه اینستاگرام خود تشکر کرد:

" تجربه ماه عسل يكي از بهترين خاطرات زندگيم شد. مرسي از اينكه تمام حرفهاي من بطور كامل پخش شد.و متشكرم از بعثه مقام معظم رهبري بابت هديه گرانقدر و براورده شدن آرزوم"

تشکر نرگس کلباسی از بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بابت برآورده کردن آرزویش 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکر نرگس کلباسی از بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای برآورده کردن آرزویش + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..