تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوزاندن ساعتی 508 کیلو کالری با دوچرخه سواری

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دوچرخه‌سواری یکی از بهترین ورزش‌های هوازی و مفید برای قلب و سیستم تنفسی است که خیلی هم مفرح و لذت‌بخش است.
 
 با خیال راحت ترافیک ماشین‌ها را پشتِ‌سر گذاشتن و وزش باد را روی صورت حس کردن و کالری قابل توجهی را سوزاندن، تن‌ها چند مزیت از امتیازات فراوان دوچرخه‌سواری است.  
 
یک امتیاز بسیار خوب دیگر در مورد دوچرخه‌سواری این است که ورزشی رقابتی است، بنابراین می‌توانید اندکی از حس رقابت خود برای انگیزه گرفتن استفاده کنید. یک هدف برای خودتان انتخاب کنید که شما را به چالش بکشد، اما قابل دست یافتن باشد و برنامه‌ای بریزید که تا انتهایش پیش بروید.  
 
به زودی به جایی خواهید رسید که اصلا احساس نمی‌کنید در حال ورزش کردن هستید!  
 
روحیه‌ی رقابت‌گرتان در تمام مراحل شما را به جلو خواهد برد و کمک‌تان می‌کند تا سریع‌تر چند کیلوگرم از وزن‌تان را کم کنید. اما آنچه می تواند باعث انگیزه برای استفاده از دوچرخه شود این است که دوچرخه سواری ساعتی 508 کالری را می سوزاند و می تواند گفت از بهترین ورزش ها برای افرادی است که می خواهند وزن خود را کاهش دهند.  
 
منبع:میزان
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوزاندن ساعتی 508 کیلو کالری با دوچرخه سواری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..