تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابتلای دو نفر به تب کریمه کنگو در مازندران

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت:ابتلای دو شهروند در استان مازندران به تب کریمه کنگو تائید شد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت:ابتلای دو شهروند در استان مازندران به تب کریمه کنگو تائید شد.
 
به گزارش میزان محمد مهدی گویا با اشاره به مثبت بودن نتیجه آزمایش این دو بیمار گفت: نتایج آزمایشها بر روی دامدار کلاردشتی که دو روز قبل از کلاردشت به بیمارستان امام منتقل شد نشان می دهد این مرد به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا است.
 
گویا افزود: این بیمار اکنون با شرائط بحرانی در بیمارستان امام ساری تحت درمان کادر پزشکی مجرب و تیم تخصصی قرار دارد.
 
وی در خصوص شناسایی موارد دیگر ابتلا به تب کریمه کنگو در مازندران گفت: فرد دیگری نیز درشهرستان نوشهر به تب کنگو مبتلا شد که وضعیت او بحرانی نیست.
 
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه دارو برای درمان این بیماری در کشور به اندازه کافی موجود است، گفت: به غیر از دو مورد شناسایی شده در مازندران 31 بیمار مبتلا به تب کنگو در کشور شناسایی شدند که تاکنون 3 نفر از این بیماران جان باختند.
 
وی افزود: بسیاری از مردم فکر می کنند این بیماری از راه مصرف گوشت دامهای آلوده به انسان منتقل می شود اما تماس فرد با کنه یا ترشحات خونی حیوان می تواند سبب ابتلا به بیماری شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابتلای دو نفر به تب کریمه کنگو در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..