تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت ۲ نظامی سعودی توسط نیروهای یمنی

صراط: تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، دو نظامی سعودی را در جیزان به هلاکت رساندند.

به گزارش تسنیم به نقل از العهد، یگان تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات منحصر به فرد خود در جیزان و نجران و عسیر واقع در خاک عربستان را گسترده‌تر کردند.

بر اساس این گزارش، تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز دوشنبه در ادامه عملیات نظامی خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، دو نظامی سعودی را در جیزان به هلاکت رساندند.

یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز پایگاه‌های نظامی الکرس، قائم زبید، القرن، الخشل، و المعنق در جیزان را گلوله‌باران کرد.

یک منبع نظامی گفت که یگان توپخانه‌ای ارتش یمن، مراکز تجمع نظامیان سعودی در پایگاه‌الفواز، و شرق پایگاه الشبکه و المخروق در نجران را در هم کوبید.

یگان توپخانه‌ای ارتش یمن همچنن پایگاه نظامی الضبعه در عسیر را با چندین خمپاره هدف قرار داد.

از سوی دیگر پایگاه السدیس در نجران هدف حملات موشکی نیروهای یمنی قرار گرفت.

یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در ساحل و شمال منطقه مرزی میدی در استان حجه را گلوله‌باران کرد.

نیروهای یمنی طی ماه گذشته میلادی بیش از 380 افسر و نظامی سودانی را در منطقه مرزی میدی به هلاکت رساندند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که در پی این تجاوز، هزاران شهروند بیگناه یمنی جان خود را از دست داده و میلیون‌ها تن نیز آواره شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت ۲ نظامی سعودی توسط نیروهای یمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..