تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفتر الجزیره در عربستان پلمپ شد

صراط: وزارت فرهنگ و رسانه رژیم سعودی، دفتر شبکه الجزیره قطر را در عربستان پلمب کرد.

به گزارش مهر، خبرگزاری رسمی سعودی (واس) اعلام کرد که وزارت فرهنگ و رسانه عربستان دفتر شبکه الجزیره را در این کشور پلمب کرد.

پیشتر نیز سعودی ها، پایگاه های شبکه الجزیره و روزنامه های قطری را به سبب اظهارات اخیر امیر قطر فیلتر کردند. بعد از آن امارات هم در واکنش به اظهارات منتسب به امیر قطر، تمام وب‌سایت‌های قطری را مسدود کرد.

یک منبع امنیتی بلندپایه مصری از مسدود شدن ۲۱ پایگاه اینترنتی از جمله پایگاه های قطری در این کشور به دلیل محتوای حمایت از تروریسم و افراط گرایی و نشر اکاذیب خبر داد.

پیش از این کشورهای مصر، عربستان، امارات و بحرین اعلام کردند که به دلیل حمایت قطر از تروریسم روابط خود با دوحه را قطع کردند. به دنبال این تصمیم، شماری از کشورهای دیگر نیز اقدام مشابهی را در قبال قطر انجام دادند.

کابینه قطر با صدور بیانیه ای با اعلام اینکه قطع ارتباط کشورهای عربی با دوحه غیرقابل توجیه است، تأکید کرد: این اقدام با هدف اعمال فشار بر قطر برای عقب نشینی آن از اهداف ملی‌، انجام شده است.

در پی قطع روابط چند کشور عربی با دوحه، وزارت خارجه مصر به سفیر قطر در قاهره ۴۸ ساعت مهلت داد تا خاک مصر را ترک کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفتر الجزیره در عربستان پلمپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..