تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت ورود کشتی ها با پرچم قطر به بنادر عربستان

سازمان بنادر عربستان سعودی اعلام کرد کشتی‌‌هایی را که با پرچم قطر تردد می‌کنند به بنادر خود راه نخواهد داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سازمان بنادر عربستان سعودی روز دوشنبه اعلام کرد کشتی‌‌هایی را که با پرچم قطر تردد می‌کنند به بنادر خود راه نخواهد داد.

اداره کل بنادر عربستان افزود به تصمیم مقامات کشورش در خصوص قطع روابط با کشور قطر پایبند است و همه مسیرهای ورود کشتی های قطری را بسته است و همچنین هیچ کشتی‌ای را که با پرچم کشور قطر تردد کند نخواهد پذیرفت.

اداره کل بنادر عربستان در بیانیه کوتاه در توییتر نوشت، برای اجرای بیانیه صادره از سوی دولت عربستان در خصوص قطع روابط دیپلماتیک و کنسولی با قطر به همه مسئولان شرکت های کشتی رانی و بنادر این کشور دستور داده است از پذیرش کشتی های قطری یا هر کشتی‌ای که با پرچم قطر حرکت کند خودداری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت ورود کشتی ها با پرچم قطر به بنادر عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..