تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاور ویژه شاه عربستان وارد کویت شد

به گزارش مشرق، شاهزاده «خالد فیصل» مشاور ویژه ملک سلمان و امیر منطقه مکه مکرمه عصر امروز (دوشنبه) در حالی وارد کویت شده است که چند کشور عربی امروز روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کردند.

منابع خبری به جزئیات سفر خالد فیصل به کویت اشاره‎ای نکردند، اما هیچ بعید نیست که مشاور شاه عربستان از امیر کویت بخواهد که به تبعیت از عربستان و چند کشور دیگر عربی روابط خودش با دوحه را قطع کند.

کویت و عمان دو کشور عربی عضو شورای همکاری خلیج فارس هستند که هنوز درباره قطع روابط دیلپماتیک خود با قطر دیگر عضو شورای همکاری به تبعیت از عربستان و چند کشور دیگر عربی، تصمیم‎گیری نکرده‎اند.

کشورهای عربستان، مصر، لیبی، مالدیو، بحرین و امارات روابط دیپماتیک خود با قطر را به اتهام حمایت این کشور از تروریسم قطع کردند.

عربستان، مصر، امارات و بحرین با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم، مداخله در امور کشورهای عربی و تهدید امنیت ملی و پناه دادن به افراطی‏‌ها و تروریست‎ها اعلام کردند که رابطه خود را با این کشور قطع کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاور ویژه شاه عربستان وارد کویت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..