تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنتاگون از ادامه کار پایگاه نظامی آمریکا در قطر خبر داد

به گزارش مشرق، وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای از ادامه فعالیت نظامیان آمریکایی در پایگاه «العدید» قطر خبر داد.

پایگاه هوایی العدید قطر، بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه است؛ این پایکاه امکان نشست و برخاست هواپیماهای ترابری سنگین را دارد.

در حال حاضر حدود 100 فروند جنگنده و 4 هزار پرسنل ارتش آمریکا در این پایگاه مستقر هستند؛ آمریکا در حمله به عراق و برای تأمین نیاز نیروهای خود در افغانستان از این پایگاه استفاده می‌کند.

کی از طرفین اصلی دعوای قطری-سعودی یعنی عربستان، از متحدان اصلی آمریکا در خاورمیانه است ولی در بیانیه پنتاگون نشانه‌های عدم جانبداری دیده می‌شود.

پنتاگون گفته: «برنامه‌ای برای تغییر موضع خود در قبال قطر نداریم.»

در بیانیه پنتاگون از «حمایت طولانی مدت قطر از حضور نظامی آمریکا در منطقه و تعهد این کشور به امنیت خاورمیانه» تقدیر شده است.

عربستان، بحرین، مصر و امارات امروز در پی تنش اخیر میان ریاض و دوحه پس از سفر دونالد ترامپ به ریاض، روابط خود با دوحه قطع کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنتاگون از ادامه کار پایگاه نظامی آمریکا در قطر خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..