تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدی محمدی: قطر راهی دراز و دشوار در پیش دارد

گفت وگوي مهدي محمدي با #مجاهدان_تغيير

مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود به وقایع مربوط به کشور قطر واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پس از آن مذاکره تاریخی که روسیه را به همکار مقاومت بدل کرد، آنطور که رسانه ها می گویند، نوبت به مذاکره ای دیگر رسیده و قطر را از محور سعودی خارج کرده است. هیچ کس نمی تواند درباره معادلات منطقه ای چنین آشفته، پیشگویانه سخن بگوید اما قدر آن مردانی را که سر بزنگاه، جهت این معادلات را چنین ماهرانه تغییر می دهند باید دانست. روزی که خالد مشعل-که در قطر می زیست- از دفتر سیاسی حماس رفت و اسماعیل هنیه به جای او نشست؛ و سپس حاج قاسم سلیمانی برای هنیه پیغام آشکار فرستاد، بسیاری دانستند خبری در راه است. قطر راهی دراز و دشوار در پیش دارد. محل آزمون اصلی هم سوریه است. اسراییل گفته قطر از تروریست ها حمایت می کرد. این جمله را معکوس باید خواند: اسراییل نگران است قطر دیگر از تروریست ها حمایت نکند، کار در سوریه یکسره شود و آنگاه نوبت به اسراییل برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدی محمدی: قطر راهی دراز و دشوار در پیش دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..