تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاوروف حل اختلافات کشورهای عربی از طریق گفتگو را خواستار شد

وزیر خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای قطری‌ خود، خواستار حل اختلافات میان کشورهای عربی از طریق گفتگو شد.

به گزارش قدس آنلاین، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن» همتای قطری‌ خود، خواستار حل اختلافات میان کشورهای عربی از طریق گفتگو شد.

سرگئی لاوروف پیشتر نیز اعلام کرده بود: قطع روابط کشورهای عربی با یکدیگر به ما مربوط نیست، این تصمیم به خود این کشورها مربوط است و ما از همه طرف ها می خواهیم که به گفتگو روی بیاورند.

وزیر خارجه روسیه و رئیس کمیته دفاع و امنیت مجلس فدرال روسیه اعلام کردند: مسکو به روابط با دوحه ادامه می‌دهد.

در همین حال کرملین اعلام کرد که تحولات اخیر مربوط به قطر، هرگز تاثیری بر عزم کشورهای منطقه برای مبارزه با تروریسم نخواهد داشت.

پیش از این کشورهای مصر، عربستان، امارات و بحرین اعلام کردند که به دلیل حمایت قطر از تروریسم روابط خود با دوحه را قطع کردند. به دنبال این تصمیم، شماری از کشورهای دیگر نیز اقدام مشابهی را در قبال قطر انجام دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاوروف حل اختلافات کشورهای عربی از طریق گفتگو را خواستار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..