تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل از نسخه های ارتقاء یافته مک بوک مجهز به پردازنده های جدید اینتل رونمایی کرد

اپل در جریان مراسم WWDC 2017 که ساعاتی پیش در سن خوزه آمریکا آغاز شد، از مدل های ارتقاء یافته مک بوک رونمایی کرد. مک بوک های جدید اپل همگی به آخرین پردازنده های کمپانی اینتل یعنی Kaby Lake مجهز شده اند.

در جریان کنفرانس اعلام شد که مدل 12 اینچی مک بوک به یک SSD سریع تر مجهز می شود، و ضمنا مدل جدیدی از مک بوک پرو 13 اینچی بدون تاچ بار با قیمت ارزان تر 1299 دلار به زودی روانه بازار خواهد شد.

همچنین مک بوک ایر هم از ارتقاء و به روز رسانی بی نصیب نمانده و اپل اعلام کرده که در این مدل پردازنده جدیدی از اینتل را برای دستیابی به سرعت بیشتر تعبیه خواهد کرد. اما به غیر از این نمایشگر و طراحی و ... این مدل از مک بوک تغییری به خود نخواهد دید و ضمنا یو اس بی نوع C ندارد. با این اوصاف به نظر می رسد که اپل همچنان به مک بوک ایر به عنوان مدل اقتصادی لپ تاپ هایش می نگرد و بیشتر بر این تلاش است که مشتریان را به خرید مک بوک های پرو تشویق کند.

در مجموع با نگاهی به تغییرات ایجاد شده در سری لپ تاپ های مک بوک می توان به تعهد و اشتیاق اپل به ماندن در گود رقابت بازار لپ تاپ ها پی برد، هر چند که مشکلاتی مثل تاچ بار یا اصرار این کمپانی به استفاده از یو اس بی نوع C  در این لپ تاپ ها همچنان به قوت خود پابرجاست.

لپ تاپ های مک بوک ارتقاء یافته از همین امروز در بازار قابل تهیه هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل از نسخه های ارتقاء یافته مک بوک مجهز به پردازنده های جدید اینتل رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..