تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با زیباترین حشره جهان آشنا شوید+تصاویر

با زیباترین حشره جهان آشنا شوید+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر از شما پرسیده شود که به نظر شما زیباترین حیوان جهان چه نام دارد؟ و شما به این موضوع فکر کنید احتمالا به ذهنتان پروانه ها، طاووس و یا شاید حیوانات بزرگتری همچون شیر، فیل خطور پیدا کند. اما چیزی که تصور نمی کنید یک شب پره رُز است. 

این شب پره ها که از خانواده‌ی شاپرکان چشم گربه‌ای به شمار می روند شباهت بسیاری به درخت افرا دارند و با نام علمی (Dryocampa rubicunda) از آنها یاد می شود. 

گفتنی است؛ مکانی که این شب پره ها در آنجا یافت می شوند آمریکای شمالی است و برخی این شب پره ها را به نام شاپرک های پشمالوی صورتی می شناسند.

لازم است بدانید که بال شب پره رُز به طول 1.5 تا 2 اینج است و رنگ شاخک ها و پاهای این شاپرنگ صورتی است. زمانی که این شب پره ها کرم هستند از درخت افرا تغذیه می کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویری  از این شپ پره های منحصر به فرد را که به عنوان زیباترین حشرات جهان به شمار می روند را مشاهده نمایید.

با زیباترین حشره جهان آشنا شوید+تصاویر با زیباترین حشره جهان آشنا شوید+تصاویر با زیباترین حشره جهان آشنا شوید+تصاویر با زیباترین حشره جهان آشنا شوید+تصاویر با زیباترین حشره جهان آشنا شوید+تصاویر با زیباترین حشره جهان آشنا شوید+تصاویر با زیباترین حشره جهان آشنا شوید+تصاویر با زیباترین حشره جهان آشنا شوید+تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با زیباترین حشره جهان آشنا شوید+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..