تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوبی‌ها در انتظار انتخاب سرمربی جدید

به گزارش افکارنیوز،

در حالی که این روزها همه تیم‌ها با انتخاب یا تمدید قرارداد مربیان و بازیکنان خود درصدد آماده‌سازی هر چه بهتر جهت حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر هستند اما همچنان باشگاه ذوب‌آهن روزهای بلاتکلیفی را سپری می‌کند. در هفته‌های پایانی لیگ شانزدهم و در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال تغییر و تحولات کادرفنی باشگاه ذوب‌آهن مطرح شده بود، سعید آذری از لزوم بررسی این موضوع در هیئت مدیره صحبت می‌کرد. آذری در آن مقطع معتقد بود از نظر او حسینی بهترین گزینه برای هدایت ذوب‌آهن است اما او تنها یک رای در هیئت مدیره دارد.

به نظر می‌رسید مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از آن مقطع به خوبی می‌دانست سرمربی جوان ذوبی‌ها هیچ حامی در هیئت مدیره ندارد اما همچنان امیدوار بود که بتواند نظر اعضای هیئت مدیره در جهت تغییر و تحولات در کادرفنی این تیم را برگرداند. آذری حتی تا ابتدای هفته گذشته از عدم تصمیم‌گیری هیئت مدیره این باشگاه در خصوص سرمربی فصل آینده صحبت می‌کرد اما با عدم پاسخگویی در روزهای بعد به نظر می‌رسید برای او نیز مشخص شد باید مقابل خواسته‌های هیئت مدیره تا حدودی کوتاه بیاید.

به نظر می‌رسد همچنان آذری در تلاش است مقابل خواسته یکی از اعضای صاحب نفوذ هیئت مدیره که اصرار به انتخاب امیر قلعه‌نویی دارد ایستادگی کند. دلایل مخالفت آذری با این عضو شناخته شده این باشگاه در خصوص انتخاب قلعه‌نویی دستمزد بالای این مربی و علاقه او به جذب بازیکن نامدار و گران قیمت است که با بودجه و سیاست‌های باشگاه ذوب‌آهن همخوانی ندارد. 

در میان گزینه‌های ذوب‌آهن امید نمازی، مجید صالح و منصور ابراهیم‌زاده نیز حضور دارند که به نظر می‌رسد اگر اعضا روی انتخاب سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی به توافق نرسند، شانس نمازی از دیگر گزینه‌ها بیشتر است. نمازی که در حال حاضر با تیم جوانان آمریکا همکاری می‌کند قرار است بعد از پایان این مسابقات جواب قطعی خود را به مسئولان ذوب‌آهن بدهد.

آذری که فصل گذشته تا آستانه برکناری از ذوب‌آهن نیز پیش رفت با نتایج خوبی که این تیم با بودجه کم در شانزدهمین دوره لیگ برتر موفق به کسب آن شد در حال حاضر از اعتماد رئیس کارخانه ذوب‌آهن برخوردار است و به پشتوانه این اعتماد قطعا در روزهای آینده تمام تلاش خود را انجام خواهد تا نیمکت ذوب‌آهن در لیگ هفدهم را همچنان در اختیار مجتبی حسینی سرمربی جوان فصل گذشته این تیم قرار دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوبی‌ها در انتظار انتخاب سرمربی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..