تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابعاد و ارزش های قیام ۱۵خرداد برای نسل حاضر تبیین شود/ رهبر معظم انقلاب، با درایت و هوشمندی انقلاب را هدایت می کنند

ساعت: 19:33 منتشر شده در مورخ: 1396/03/15 شناسه خبر: 1121335

ابعاد و ارزش های قیام 15خرداد برای نسل حاضر تبیین شود/ رهبر معظم انقلاب، با درایت و هوشمندی انقلاب را هدایت می کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  زرین خبر، حجت الاسلام غلامعلی مردی در مراسم گرامیداشت  قیام 15 خرداد در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب با اشاره به سیر تاریخی این قیام و تاثیر آن در شکل گیری انقلاب اسلامی، اظهار کرد: قیام 15 خرداد نقش مهم و اساسی در شکل گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن داشت.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: 15 خرداد 42 نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی بود که صدها شهید، سرمایه وجودی خود را تقدیم انقلاب کردند و امام خمینی(ره) این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند.

وی با تاکید بر شناساندن ابعاد و ارزش های قیام خونین 15 خرداد به نسل حاضر، گفت: باید در 15 خرداد ابعاد و ارزش های این قیام و اهداف امام خمینی(ره) بیشتر تبیین شود.

مردی در ادامه با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، در  نهایت امنیت و اقتدار هستیم، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب، نعمت ولایت فقیه و خون شهدا در حالی که در اطراف ما ناامنی است، در نهایت امنیت و آرامش هستیم و باید قدردان این امنیت باشیم.

این استاد علوم دینی با بیان اینکه همه باید پشتیبان ولی فقیه باشیم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، با درایت و هوشمندی انقلاب را رهبری و هدایت می کنند و این درایت و هوشمندی ایشان، حتی رهبران کشورهای دنیا از جمله روسیه را وادار به اعتراف کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در سخنان خود همواره بر حفظ نظام تاکید کرده اند، افزود: در اندیشه امام خمینی(ره)، حفظ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در رأس همه واجبات قرار دارد و همه ما مکلّف به حفظ جمهوری اسلامی و پشتیبانی از اصل نظام، رهبری و ولایت فقیه هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابعاد و ارزش های قیام ۱۵خرداد برای نسل حاضر تبیین شود/ رهبر معظم انقلاب، با درایت و هوشمندی انقلاب را هدایت می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..