تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر به وصیت امام عمل می کردیم، هم اکنون شاهد مشکلات فعلی کشور نبودیم/ یاران انقلاب باید امام گونه از اسلام دفاع کنند

ساعت: 17:39 منتشر شده در مورخ: 1396/03/15 شناسه خبر: 1120762

نماینده بناب گفت: اگر از اول با دقت به وصیت های امام بزرگوار عمل می کردیم هم اکنون شاهد مشکلات فعلی مثل مشکل اقتصادی نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضیاء اله اعزازی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، ضمن عرض تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و شهیدان قیام ۱۵ خرداد به ملت ایران و به ویژه مردم فهیم شهرستان بناب به نقش موثر امام در احیای مجدد اسلام اشاره کرد و گفت: امام خمینی منجی عالم اسلام در زمین شد و اسلام را باری دیگر احیاء کرد.

عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: اسلام قبل از انقلاب دارای انحرافاتی بود که امام خمینی(ره) با نهضت خود باعث غبار روبی اسلام و چهره واقعی اسلام ناب را به مردم نشان داد.

اعزازی با بیان اینکه امام همیشه برای مردم ایران عزیز است، گفت: حیف شد که خیلی زود از بین ما رفت و ما امیدواریم شاگردان امام و یاران انقلاب افرادی رو پیدا و آموزش دهند تا امام گونه از اسلام دفاع کنند.

نماینده بناب تصریح کرد: اگر از اول با دقت به وصیت های امام بزرگوار عمل می کردیم هم اکنون شاهد مشکلات فعلی مثل مشکل اقتصادی نداشتیم.

وی با انتقاد از برخی یاران نزدیک امام که به وصایای مرد بزرگ تاریخ عمل نکردند، افزود: عمل به پیام های حضرت امام (ره) و ائمه اطهار، تنها راه هدایت جامعه به سمت پیشرفت و تعالی است، امیدواریم همه ما مطیع امام و رهبری باشیم.

وی در پایان به قیام ۱۵ خرداد هم اشاره کرد و گفت: این قیام اولین قدم برجسته ای بود که برای شروع این انقلاب برداشته شد و خون شهیدان این قیام باعث شد تا این نهضت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر به وصیت امام عمل می کردیم، هم اکنون شاهد مشکلات فعلی کشور نبودیم/ یاران انقلاب باید امام گونه از اسلام دفاع کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..