تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابوترابی فرد: ایستادگی در راه مبارزه با استکبار ویژگی شاخص امام(ره) بود

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد عصر دوشنبه در آیین گرامیداشت 15خرداد در حرم مطهر رضوی افزود: در تمام طول عمر امام (ره) کمترین سستی و تزلزلی در ایشان در راه مبارزه با باطل مشاهده نشد.
وی ادامه داد: حضرت امام (ره) نمونه بارز یک تربیت یافته دین بود که نسبت به بندگان خدا قلبی لبریز از محبت و احساسات داشت.
وی با بیان اینکه طبق آموزه های دینی، انسان مومن باید در برابر کفار با شدت و با مومنان مهربانانه برخورد کند، افزود: امام(ره) در مسیر اطاعت الهی گام برداشت و به قله رفیع عبودیت رسید.
نائب رئیس مجلس نهم اظهار کرد: امام(ره) در دوران جوانی خود اعلام کردند که ریشه همه مشکلات و چالش های امت اسلامی این است که حرکت و قیام آنها برای خدا نباشد که اگر اینطور باشد خدا آنها را یاری نمی کند.
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد گفت: امام(ره) یک انسان در تراز قرآن و لبریز از عشق، علاقه و محبت به بندگان خدا و سخت کوش در راه خدا برای انجام وظایف فردی و انقلابی خود بود و ترسی از صاحبان قدرت و دنیای زر و زور نداشت.
وی ادامه داد: حرکت افتخارآفرین امت اسلامی در کشورهای مختلف دستاورد نیم قرن مجاهدت امام خمینی(ره) است که اکنون نیز در سایه رهبری مبتنی بر ایمان، خرد، ایثار، شجاعت، فقاهت و پایداری رهبر معظم انقلاب تداوم یافته است.
وی با بیان اینکه اگر امت اسلامی راه جهاد و تلاش خود را با اقتدار بپیماید آینده قطعا برای ملل اسلامی است، افزود: در داخل کشور نیز باید در عرصه های اقتصادی همانند دوران دفاع مقدس همه مسئولان و دستگاهها در یک جبهه واحد قرار بگیرند و مجاهدانه تلاش کنند تا مشکلات رفع شود.
7507/5132
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابوترابی فرد: ایستادگی در راه مبارزه با استکبار ویژگی شاخص امام(ره) بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..