تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب زندگینامه همسر امام خمینی (ره) رونمایی شد

کتاب همسر امام خمینی (ره) رونمایی شدبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حاضر در مصلی تهران، عصر امروز مورخ ۱۵ خرداد ماه، همایشی با عنوان بانوی فضیلت حامی رسالت با حضور سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، محسن هاشمی رفسنجانی، سردار اشتری، خانم شهین دخت ملاوردی، آیت الله احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت‌ السلام والمسلمین محمدرضا حشمتی دبیر بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، خانواده هاشمی رفسنجانی، معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهور، سید مصطفی میرسلیم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پیام آیت الله مکارم شیرازی پیرامون جایگاه والای حضرت خدیجه (س) خوانده شد و حجت‌ السلام والمسلمین محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در مصلی تهران، به مقام شامخ حضرت خدیجه (س) نیز اشاره کرد و گفت: دهم ماه مبارک رمضان، شب و روزاش به نام حضرت خدیجه (س) متبرک می شود و میزبان مراسم حضرت خدیجه (س) ، خانم زهرا سلام الله علیه است. مراسم نکوداشت مقام حضرت خدیجه (س) از معدود برنامه های نمایشگاه بین‌المللی قرآن است که دلی انجام می شود.

دبیر بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در پایان صحبت های خود، شرح مختصری از زندگینامه حضرت خدیجه (س) بیان کرد.

در حاشیه این مراسم کتاب «بانوی انقلاب، خدیجه ای دیگر» زندگینامه خدیجه ثقفی همسر امام خمینی (ره) براساس دست نوشته ها و خاطرات ایشان به قلم علی ثقفی برادر زاده خدیجه ثقفی معرفی شد.

ملاوردی معاون ریاست جمهور در پایان مراسم با اشاره به مصادف شدن نیمه خرداد ماه با دهم ماه مبارک رمضان و وفات حضرت خدیجه (س) سالروز وفات این بانوی بزرگوار را تسلیت گفت و بیان کرد: آنگونه که باید تا کنون به زندگی حضرت خدیجه (س) پرداخته نشده است و امیدواریم هستیم که این نوع همایش ها در دستور کار برای شناخت بیشتر فضیلت ایشان تبیین شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بین سخنرانان، بانوان جایگاهی نداشتند، اظهار داشت:  ما هم در این برنامه تحمیل شدیم و برای بیان مقام والای حضرت خدیجه (س) و خدیجه هایی چون خدیجه ثقفی، عفت مرعشی و ...که در انقلاب نقش آفرین و تاثیر گذار بودند آمده ایم تا خداوند به ما توفیق بدهد این بزرگان را به نسل های آینده با ابزار هنر و رسانه های نوین برداریم.

در پایان این مراسم از شخصیت های انقلابی، عفت مرعشی و بلقیس محمد فوقیی تقدیر و تکریم به عمل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب زندگینامه همسر امام خمینی (ره) رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..