تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰ سال پیش و اکنونِ نیکی کریمی و تهمینه میلادی/ عکس

۲۰ سال پیش و اکنونِ نیکی کریمی و تهمینه میلادی/ عکس

فرهنگ > سینما - تهمینه میلانی عکسی از ۲۰ سال پیش خود و نیکی کریمی در پشت صحنه «نیمه پنهان» و عکس دیگری از روز گذشته، هنگام نمایش این فیلم در جشنواره‌ای در برلین منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تهمینه میلانی با انتشار دو عکس از خود و نیکی کریمی در صفحه اینستاگرامش که یکی متعلق به اکنون و دیگری متعلق به 20 سال پیش است نوشت: « عكس پايين پشت صحنه فيلم «نيمه پنهان»، عكس بالا بعد از حدودا بيست سال هنگام نمايش  فيلم «نيمه پنهان» در فستيوال فيلم  فيلمسازان زن ایرانی در برلين ٤ جون ٢٠١٧( ديروز )»

جشنواره فیلم سینماگران زن ایرانی در برلین امروز پنجم ژوئن (15 خرداد) به کار خود پایان داد. در این جشنواره 14 فیلم ایرانی به نمایش درآمد که درمیان آن‌ها سه مستند هم حضور داشت. در میان سازندگان این فیلم‌ها، نام‌های بیشتر شناخته شده مانند نیکی کریمی و تهمینه میلانی و همچنین افرادی مثل فائزه عزیزخانی که با اولین فیلم بلند خود «روز مبادا» در این جشنواره شرکت کرده بود به چشم می‌خورد.

از تهمینه میلانی سه فیلم و از جمله «دو زن» و از نیکی کریمی فیلم «چند روز بعد» به نمایش درآمد.

58242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰ سال پیش و اکنونِ نیکی کریمی و تهمینه میلادی/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..