تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش بازارهای جهانی به تحولات خاورمیانه

به گزارش افکارنیوز،

 قیمت جهانی نفت به دلیل موضع گرفتن عربستان سعودی، مصر، امارات متحده عربی  و بحرین علیه قطر به دلیل حمایت این کشور از گروه «اخوان المسلمین» و بالا گرفتن تنش میان این کشورهای عربی، بازار معاملات آتی روز دوشنبه، روند صعودی به خود گرفت.  

در همین حال قیمت نفت دریای برنت با ۱.۱ درصد افزایش به ۵۰ دلار و ۴۸ سنت در هر بشکه رسید؛ ضمن اینکه قیمت نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا هم با یک درصد روند صعودی در برابر ۴۸ دلار و ۱۷ سنت به ازای هر بشکه معامله شد.  

قطر بعنوان بزرگترین تامین کننده گاز مایع و فروشنده اصلی میعانات گازی و محصولات پالایشگاهی مشتق شده از گاز طبیعی در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود.  

همچنین خطرات ژئوپولتیکی، موجب روند نزولی شاخص بورس کشورهای آسیایی هم شده است؛ بر پایه این گزارش، به دنبال حملات تروریستی در شهر لندن و کشته و زخمی شدن بیش از ۵۰ نفر، پوند انگلیس هم ابتدای معاملات با ۳ دهم درصد روند نزولی روبرو شد؛ اما لحظاتی بعد با ۲ دهم درصد کاهش، روند کاهشی به خود گرفت و در برابر ۱.۲۸۶۴ دلار، معامله شد؛ ضمن اینکه ارزش یورو هم با یک دهم درصد افت، به ۱.۱۲۷۱ دلار رسید.

اما در این میان دلار آمریکا در برابر ین ژاپن، یک دهم درصد روند افزایشی به خود گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش بازارهای جهانی به تحولات خاورمیانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..