تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مرسی با خانواده اش پس از 4 سال

به گزارش افکارنیوز،

 «عبدالله» پسر مرسی در بیانیه‌ای اعلام کرد که مادر و خواهر وی برای نخستین بار پس از گذشت 4 سال با پدرش در محل بازداشت وی ملاقات کرده‌اند.

روزنامه القدس العربی با اعلام این خبر به نقل از برخی منابع قضایی و امنیتی نوشت که مسئولان مصر به خانواده مرسی و «عبدالمنعم عبدالمقصود» وکیل مرسی اجازه دادند تا در بازداشتگاه خود با آنها ملاقات کند.

مرسی اخیرا در جلسه دادگاه جنایی قاهره خواستار ملاقات با خانواده خود پس از گذشت 4 سال از بازداشتش شده بود.

محاکمه مرسی در 5 پرونده همچنان ادامه دارد که عبارتند از: یورش به زندان‌ها که در این پرونده ابتدا حکم اعدام برای مرسی صادر و سپس دادگاه فرجام مصر آن را لغو کرد، جاسوسی بزرگ که حکم اولیه 25 سال حبس برای مرسی صادر شد اما دادگاه فرجام آن را لغو کرد، حوادث کاخ الاتحادیه که در این پرونده حکم حبس 20 ساله برای مرسی صادر شده است، جاسوسی برای قطر که در این پرونده نیز حکم حبس 40 ساله برای مرسی شده است و پنجمین پرونده نیز اهانت به دستگاه قضایی است که رسیدگی به آن به روز 30 سپتامبر موکول شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مرسی با خانواده اش پس از 4 سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..