تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروغ خطرناک درباره آمریکا

یادداشت/مهدی محمدی

ظاهرا کسانی در داخل هم بی میل نیستند بگویند در امریکا میانه روها رفته و تندروها بر سر کار آمده اند.

ارسال زمانبندی شده: 

شنبه, 13 خرداد, 1396 - 21:00

دروغ خطرناک درباره آمریکا

به گزارش عمارنامه، مهدی محمدی کارشناس مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

مطبوعات امریکایی می گویند سازمان سیا یکی از رادیکال ترین چهره های خود به نام مایک دی آندریا را مسئول اتاق عملیات ایران کرده است. همان مطبوعات گفته اند معنی انتصاب آندریا این است که ترامپ و پامپو (مدیر سیا) سیاست براندازی ایران را در دستور کار خود قرار داده اند و فضا از این پس تندتر خواهد شد. کسی نمی داند آندریا دقیقا کیست. در واقع خیلی اهمیتی هم ندارد. مدت هاست عملیات های ضد ایرانی سیا کیفیت سابق را ندارد و عملیات اطلاعاتی علیه ایران از تعریف های سنتی خود فاصله فراوان گرفته است.

مهم این است که ظاهرا کسانی در داخل هم بی میل نیستند بگویند در امریکا میانه روها رفته و تندروها بر سر کار آمده اند. این دروغ خطرناکی است. اوباما در امریکا به هیچ وجه میانه روتر از ترامپ نبود. ترامپ به این زودی ها به گردپای سیاست های ضد ایرانی اوباما هم نخواهد رسید. اگر شریک سیاسی تیم آقای روحانی، یعنی هیلاری کلینتون هم در امریکا بر سر کار می آمد معلوم نبود کسی غیر از امثال دی آندریا را به سرجاسوسی در امور ایران بگمارد.

اساسا وقتی کسانی از یک «اسم» در امریکا می ترسند و به یاد گذشته شکوهمند با اوباما حسرت می خورند، یعنی هرگز نفهمیده اند آنچه اوباما آن را پیروزی بر ایران «بدون شلیک حتی یک گلوله» می خواند یعنی چه و با ایران چه کرد؟ در امریکا چیزهایی برای ترسیدن وجود دارد. اما چیزهایی در تهران هست که ترسناک تر است. ترسناک تر از همه کسانی هستند که نمی دانند در امریکا باید از چه چیز بترسند!

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروغ خطرناک درباره آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..