تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز 10 با نام Workstation توسعه می‌دهد

با گذشت ۲۰ سال از زمان انتشار آخرین نسخه‌ی ویندوز ۱۰ ورک‌استیشن، حال اطلاعات فاش شده نشان از توسعه‌ی ویندوز ۱۰ ورک‌استیشن برای کاربران حرفه‌ای ویندوز دارند.

مایکروسافت ۲۰ سال پیش برای آخرین بار از برند Workstation برای نام‌گذاری نسخه‌ای از سیستم عامل ویندوز خود استفاده کرد؛ حال اطلاعات جدید فاش شده نشان از آن دارند که این کمپانی پس از Windows 4.0 Workstation در پی انتشار نسخه‌ی جدیدی از ویندوز با نام ویندوز ۱۰ ورک‌استیشن است. اطلاعات ارائه‌شده توسط دو تن از کاربران توییتر با نام‌های کاربری AndItsTito@ و GrandMofongo@ نشان می‌دهند که ردموندی‌ها بیلد جدیدی از ویندوز ۱۰ را به‌صورت تصادفی طی هفته‌ گذشته برای کاربران تستر منتشر کرده‌اند. این نسخه با عنوان Windows 10 Pro for Advanced PCs منتشر شده که نشان از بهبودهای صورت گرفته روی آن برای همخوانی بیشتر با سخت‌افزار قدرتمند در پی‌سی‌ها است.

ویندوز 10 ورک استیشن

همچنین اسلایدی منتسب به مایکروسافت فاش شده است که نشان می‌دهد نسخه‌ای از سیستم عامل این کمپانی با عنوان Windows 10 Workstation در حال توسعه است. در این اسلاید به چهار ویژگی اصلی ویندوز ۱۰ ورک‌استیشن پرداخته شده است:

حالت ورک‌استیشن: در حالت ورک‌استیشن سیستم عامل برای انجام وظایف گرافیکی و پردازشی سنگین بهینه می‌شود. این حالت بدین منظور پیش‌بینی شده است تا در حال فعال بودن ورک‌استیشن، سیستم بالاترین و بیشینه‌ترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد. فایل سیستم Resilient: مایکروسافت پس از NTFS، فایل سیستم جدیدی با نام ReFS توسعه داده است که در نسخه‌ی ورک‌استیشن ویندوز ۱۰ فعال و در دسترس خواهد بود. این فایل سیستم علاوه بر بهینه شدن برای فایل‌هایی با سایز بزرگ، توانایی تصحیح خودکار فایل‌ها و همچنین تحمل بیشتری در برابر خطا دارد. مدیریت سریع‌تر فایل‌ها: به تفسیر مایکروسافت یک رایانه‌ی قدرتمند معمولا برای انتقال حجم بالایی از داده‌ در یک شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ از این‌رو ردموندی‌ها در نسخه‌ی ویندوز ۱۰ ورک‌استیشن از پروتکل SMBDirect برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها با تأخیر بسیار پایین و نیاز کمتر به سخت‌افزار استفاده می‌کنند. افزایش گستره‌ی پشتیبانی از سخت‌افزارهای مختلف: مایکروسافت همچنین در نظر دارد امکان پشتیبانی از رایانه‌هایی مجهز به بیش از ۴ پردازنده و حافظه‌ی بالاتر از ۶ ترابایت را برای ویندوز ۱۰ پرو فراهم کند. این نسخه از ویندوز در حال حاضر تنها از دو پردازنده پشتیبانی می‌کند.

به‌روشنی می‌توان دید که مایکروسافت با نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ در جهت پاسخ به نیازهای کاربران حرفه‌ای یا پاوریوزرهایی است که حجم بالایی از داده‌ها را پردازش یا ارسال و دریافت می‌کنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز 10 با نام Workstation توسعه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..