تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر فلسطینی قربانی اقدام وحشیانه صهیونیستها شد+فیلم

دختر فلسطینی قربانی اقدام وحشیانه صهیونیستها شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختری 16 ساله به نام نوف عقاب عبدالجبار نفیعات که در شهرک یعبد واقع در جنوب شهر جنین زندگی می کرد، توسط سربازان رژیم صهیونیستی در پست ایست و بازرسی دوتان بنا به ادعایی که هنوز صحت آن اثبات نشده دختر بیچاره را مورد هدف گلوله قرار دادند،چرا که سربازان مدعی حمل سلاح سرد(چاقو) توسط دختر بچه شده بودند.

پس از تیراندازی آنقدر مانع ورود آمبولانس شدند و در عملیات امداد و نجات اختلال ایجاد کردند که خون زیادی بر اثر جراحت از دخترک رفت و زمانی که آمبولانس برای بردن او به سمت بیمارستان هلیل یافا اقدام کرد که دیگر دیر شده بود زیرا نوف عبدالجبار به محض رسیدن به بیمارستان به علت خونریزی شدید جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این اولین باری نیست که شاهد قتل عام مردم غیر نظامی و بیگناه فلسطین توسط رژیم خونخوار صهیونسیت هستیم و هربار با بستن اتهامی به قربانیان جنایات وحشیانه خود بر اقدامات مجرمانه شان سرپوش گذاشته و به نوعی آن را توجیه می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر فلسطینی قربانی اقدام وحشیانه صهیونیستها شد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..