تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«داستان سیاوش» در خیابان فرشته کلید خورد

فرهنگ > سینما - «داستان سیاوش» به کارگردانی امیر اسکندری و با حضور بازیگرانی چون مجید مظفری و آناهیتا درگاهی در خیابان فرشته کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فيلمبردارى «داستان سياوش» به تهيه‌كنندگى امير سيدزاده و كارگردانى امير اسكندرى كه مجوز ساخت آن براى سينماى هنر و تجربه از وزارت ارشاد صادر شده است، صبح امروز دوشنبه 15 خرداد در لوكيشنى واقع در خيابان فرشته تهران آغاز شد.

در اين فيلم بازيگرانى همچون مجيد مظفرى، مليشا مهدى‌نژاد، بيتا خردمند، صحرا اسداللهى، آناهيتا درگاهى، ساناز ميرشاهى، على افشارى و ....ايفاى نقش مى‌كنند. همچنين يک بازيگر اصلى زن ديگر طى چند روز آينده به اين پروژه خواهد پيوست.

اين فيلم داستان زندگى زوجى را در مرز بين واقعيت و خيال به تصوير مى‌كشد.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««داستان سیاوش» در خیابان فرشته کلید خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..