تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان باتبعیت از سیره امام(ره) ساده زیست باشند/ مدیریت رهبرمعظم انقلاب طی 28 سال گذشته در دنیا زبانزد است

ساعت: 15:04 منتشر شده در مورخ: 1396/03/15 شناسه خبر: 1121236

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان باتبعیت از سیره امام(ره) ساده زیست باشند، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب طی 28 سال گذشته مدیریتی در کشور ارائه دادند که زبانزد بسیاری از کارشناسان عالم قرار گرفته است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله علی اسلامی در گفت‌وگو با صبح قزویندرباره جایگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: بدون شک حضرت امام(ره) یکی از برجستگان مطرح شیعه و جامعه اسلامی بودند و در زندگی شاخصه‌های خاصی را از خود به یادگار گذاشتند. 


وی در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های امام راحل ساده زیستی و عدم اشرافی گری بود که از ساده زیستی ائمه الگو گرفته بودند؛ ایشان به مال و مقام دنیا توجهی نداشتند و با خوی اشرافی‌گری فاصله زیادی داشتند. 

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: با توجه به اینکه ایشان رهبر انقلاب بودند اما با در دست داشتن موقعیت بالای اجتماعی همانند مستضعفان زندگی می‌کرد؛ امروز مسئولان ما باید با تبعیت از سیره امام خمینی(ره) ساده زیست باشند.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی از شاخصه‌های اخلاقی و عملی امام خمینی(ره) بود، عنوان کرد: ایشان با ستمگران و ظالمان دنیا در جنگ و مقابله بود و نمی‌توانست تحمل کند که کسی به ملت ایران ستم روا کند. 

امام جمعه تاکستان ادامه داد: امام در برابر مستکبران عالم با استقامت و بااقتدار رفتار می‌کرد و اجازه نمی‌داد کسی نگاه تحقیرآمیز به ایران اسلامی داشته باشد. 

وی یادآور شد: یادم است در دوران انقلاب به نفر سوم سفارت ایران در مسکو سیلی زده بودند امام راحل از مسئولان وزارت خارجه ایران خواست اعضای سفارت روسیه رو احضار کنند و به یک مقام بالاتر از مقام خودمان سیلی بزنند.

امام(ره) اجازه جسارت یا دست درازی به ملت ایران را نمی‌داد 
اسلامی بیان کرد: امام راحل هیچ زمانی اجازه نمی‌داد به ملت ایران جسارت یا دست درازی شود؛ ایشان با ظالم خصم بود و با مظلومان مهربان و یاور بودند؛ با کوخ نشینان، پابرهنگان، زاغه نشینان و محرومان جامعه بسیار همدل و همدرد بود و می‌فرمود مردم ولی نعمت ما هستند و به دولتمردان و مسئولان تاکید داشتند که به محروم رسیدگی کنید.

وی درباره شروع زعامت رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: امروز آیت الله خامنه ای در جایگاه رهبری در حال ادامه مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب هستند و در جایگاه خلفی صالح در حال مدیریت کشور هستند. 

عضو خبرگان رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب طی 28 سال گذشته مدیریتی در کشور ارائه دادند که زبانزد بسیاری از کارشناسان عالم قرار گرفته است و در زمانی که سران کشورهای عربی در مقابل استکبار جهانی می‌لرزیدند؛ رهبر معظم انقلاب با صلابت و اقتدار در برابر همه یاوه گویی‌ها ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به پیچیدگی‌های سیاست بین الملل به خوبی احاطه و تسلط دارند و اجازه ندادند این مدیریت در اختیار آمریکا قرار بگیرد و امروز ایشان به عنوان رهبر مستضعفان عالم شناخته شده اند و رهبران بیداری اسلامی از ایشان الگو می‌گیرند.

اسلامی با بیان اینکه رهبری از برجستگان عالم اسلام و انقلاب هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب به خوبی توطئه و تهدید کشورهای ظالم جهان را پاسخ می‌دهند و طی 28 سال گذشته به خوبی کشور را مدیریت کرده‌ و عامل وحدت در بین ملت ایران شدند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان باتبعیت از سیره امام(ره) ساده زیست باشند/ مدیریت رهبرمعظم انقلاب طی 28 سال گذشته در دنیا زبانزد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..