تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم شفاف سازی ۲۰۳۰ جامعه را به سوی بی‌اعتمادی سوق می‌دهد

ساعت: 12:00 منتشر شده در مورخ: 1396/03/15 شناسه خبر: 1120703

دبیر روابط عمومی جامعه اسلامی دانشگاه زنجان گفت: عدم شفاف‌سازی و شبه محرمانگی در قراردادها و توافقاتی نظیر برجام، پاریس،۲۰۳۰، کرسنت و... فضای جامعه را به سوی بی‌اعتمادی سوق می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل محمدی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در گفت و گو با نسیم زنجان، در خصوص تحولات فعلی دانشگاه آزاد گفت: اخیرا با آشکار شدن مفاسد اقتصادی و مدیریتی در دانشگاه آزاد این نیاز بیش ازگذشته احساس می شود که باید چاره ای برای سیستم اداری و ساختارهای مدیریتی و سازمانی کشور اندیشید.

وی افزود: عدم شفاف سازی و شبه محرمانگی در قراردادها و توافقاتی نظیر  برجام، پاریس،۲۰۳۰، کرسنت و... فضای جامعه را به سوی بی اعتمادی سوق می دهد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه زنجان تصریح کرد: نمیدانم آن تقسیم بندی معروف چهار درصد در مقابل ۹۶ درصد قالیباف دقیقا چقدر واقعیت دارد؛ اما آنچه که مشخص است یک تقسیم بندی این چنینی با آماری قریب به این تقسیم بندی درکشور وجود دارد و عده ای خاص با دسترسی به رانت اطلاعاتی، ساختار واردات و صادرات، نظام بانکی و بورس کشور را تحت تاثیر قرار داده اند.

محمدی ادامه داد: رانت اطلاعاتی و فساد سازمان یافته ثمره ناکارآمدی نظام اداری کشور است، اکنون که انتخابات۹۶هم  با همه حواشی خود و البته سر دادن شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط تمام  کاندیدها به پایان رسیده است، فرصت خوبی است تا شاهد تحقق این وعده ها باشیم.

وی بیان داشت: روحانی می تواند به عنوان فردی که در زمان کاندیداتوری وعده شفاف سازی و مبارزه با فساد را می داد و اکنون بار دیگر رئیس جمهور ایران است، زنگ اول را به صدا در بیاورد و درباره کرسنت و زنگنه، مدرک دکتری و اتهاماتی که در مناظرات به برادر روحانی زدند، دست به شفاف سازی بزند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه زنجان گفت: در راستای شفاف سازی و احقاق حقوق شهروندی مردم، لزوم این امر احساس می شود که یک سایتی طراحی  شود که درباره تحقق وعده های دولت و پیشبرد وعده ها به مردم آمار ماهانه یا فصلی و یا سالانه ارائه دهد.

محمدی خاطرنشان کرد: این امر خود یک الگو و آغازی است برای تلاش جهت تحول در ساختار اداری و مدیریتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی، که امیدواریم به زودی شاهد تحقق آن باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم شفاف سازی ۲۰۳۰ جامعه را به سوی بی‌اعتمادی سوق می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..