تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جامعه ای که در آن باور های دینی وجود دارد شکست مفهوم ندارد

ساعت: 15:26 منتشر شده در مورخ: 1396/03/15 شناسه خبر: 1121284

امام جمعه پلدشت گفت: جامعه ای که در آن باور های دینی وجود دارد شکست مفهوم ندارد، باید روز به روز باورهای دینی خود را بیشتر کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طابی در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و وفات حضرت خدیجه کبری(س)  گفت: قیام ۱۵ خرداد نقش بسیار موثر و تاثیر گذاری در بیداری اسلامی ملت ها داشت و بازتاب این موضوع به دشمنان نشان داد که نباید دین و ارزش های اسلامی ملتی مورد بازیچه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ۱۵ خرداد در واقع برگ زینی در نهضت اسلامی کشورمان بود و جرقه های قیامی شد که حکومت اسلامی را تشکیل داد.

امام جمعه پلدشت با اشاره به نقش موثر وحدت و یکپارچگی افزود: هر کجا وحدت و یکپارچگی وجود داشته باشد هیچ ابر قدرتی نمیتواند در برابر آنها بایستد.

حجت الاسلام طالبی گفت: قیام ۱۵ خرداد به ما یاد می دهد که وحدت خود را حفظ کرده و توانایی های خود را کوچک نبینیم.

امام جمعه پلدشت افزود: جامعه ای که در آن باور های دینی وجود دارد  شکست مفهوم ندارد، باید روز به روز باور های دینی خود را بیشتر کنیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جامعه ای که در آن باور های دینی وجود دارد شکست مفهوم ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..