تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهر مقدس قم قبل از ظهر دوشنبه همزمان با سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ همچون سال‌های گذشته با برپایی مراسم راهپیمایی یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.

  راهپیمایان قمی ابتدا در میدان روح الله و بیت قدیمی امام راحل در قم تجمع کردند و سپس در حالی که شعارهای انقلابی و استکبار ستیز سرمی‌دادند و پلاکارهایی در محکویت جنایت مستکبران در دست داشتند به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت کرده و در شیستان امام خمینی(ره) تجمع کردند

در این مراسم که امسال با ماه مبارک رمضان مصادف شده بود جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، طلاب و اساتید حوزه، بسیجیان، پرسنل نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و مسئولان استان حضور داشتند که با سردادن شعارهای انقلابی بیعت مجدد خود با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و انقلاب را اعلام کردند.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..