تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوش گذرانى استقلالى ها پس از شكست تاريخى + عکس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به شكست تلخ و سنگين ٦ بر يك تيم فوتبال استقلال مقابل العين امارات در دور برگشت مرحله يك هشتم نهايى ليگ قهرمانان آسيا در نهايت برخى از مربيان و بازيكنان ترجيح دادند به تهران بازگردند و البته در اين ميان برخى در همان امارات ماندگار شدند.

در اين ميان با توجه به اينكه تمرينات استقلال چند روزى تعطيل اعلام شد به همين دليل تعدادى از اعضاى استقلال پس از اين شكست ماندن

در امارات را ترجيح دادند.

خوش گذرانى استقلالى ها پس از شكست تاريخى 

 اما در اين ميان بهتر است بدانيم شكست سنگين و تلخ به طور قطع ناراحتى هواداران را در پى داشت و باعث شد هواداران نسبت به عملكرد مديريت و كادر فنى اعتراض كنند.

البته اعضاى تيم فوتبال استقلال هم از اين شكست ناراحت شدند اما تفريحات و مسافرت هاى آنها باعث شد تا حدودى اعتراضات هواداران أوج بگيرد.

مهدى رحمتى دروازه بان تيم فوتبال استقلال كه بيشترين نشانه هاى شكست به سمت او است پس از باخت سنگين ترجيح داد با خانواده در امارات بماند و چند روز پيش نيز عكسى از تفريحات او در اين كشور منتشر شد.

مدافع استقلال پس از باخت راهى برزيل شد البته اين بازيكن هم براى تعطيلات و هم براى دريافت رضايت نامه راهى كشورش شده است.

خسرو حيدرى ديگر بازيكن استقلال نيز همراه با خانواده به مسافرت و تفريح با دخترش پرداخته است و البته همچنين استقلالى هايى كه هر كدام پس از اين شکست راهى سمتى براى تفريح شده اند.

خوش گذرانى استقلالى ها پس از شكست تاريخى 

همچنين جدای از بازيكنان، هستند مديرانى كه پس از بازگشت به تهران، خارج شهر و اطراف شمال را براى گذراندن تفريحات خود انتخاب كردند.

بدون شك مديريت باشگاه استقلال بايد كادر فنى و بازيكنان را توجيه كند كه باخت بدى را در كارنامه اين باشگاه رقم زدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوش گذرانى استقلالى ها پس از شكست تاريخى + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..