تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قبیله وحشتناک آدم‌خواران هندی!+ تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، کریستیانو اوستینلی، عکاس ایتالیایی از قبیله آگوری در شهر واراناسی هندوستان دیدار کرد. این قبیله شامل راهبانی است که مراسم عجیب و قریب از قبیل خوردن مدفوع و گوشت انسان و همچنین خوردن ادرار در جمجمه انسان را برگزار می‌کنند.

کریستیانو از نحوه زندگی مردم این منطقه دورافتاده عکس‌های زیادی گرفته است. او می‌گوید: «این منطقه بسیار اسرارآمیز است و مردم هندوستان از این مکان وحشت دارند. گفته می‌شود این افراد می‌توانند آینده را پیشگویی کرده، روی آب راه بروند و پیشگویی‌های شیطانی داشته باشند.» 

از دیگر مراسم آزاردهنده راهبان آگوری، خوردن سر حیوانات زنده، پوشاندن بدن خود از خاکستر اجساد سوخته و انجام مراسم روی این اجساد است.

این قبیله در میان مکان‌هایی که مخصوص مرده‌سوزی است زندگی می‌کنند. آنها اعتقاد دارند «لرد شیوا» (خدای هندو) و الهه «کالی ما» در این مکان‌ها حضور دارند و از آنچه مردم دور می‌ریزند تغذیه می‌کنند. آنها همچنین اعتقاد دارند که جسم و خون فانی است و بدن انسان بی‌اهمیت و ناچیز است. آگوری‌ها اغلب از دنیای مادی فاصله می‌گیرند و از لباس و پوشش استفاده نمی‌کنند تا بدن انسان را در خاکی‌ترین وضعیت ممکن نشان دهند.

آنها این عقیده را با زندگی کردن در قبرستان‌ها و احاطه کردن خود با مرگ و تباهی نشان می‌دهند. ریشه آگوری‌ها به «بابا کینارام» در قرن 17 بازمی‌گردد که گفته می‌شود تا 170 سالگی زندگی کرد.

در ادامه تصاویری از برخی راهبان آگوری را می‌بینید:

قبیله وحشتناک آدم‌خواران هندی!+ تصاویر قبیله وحشتناک آدم‌خواران هندی!+ تصاویر قبیله وحشتناک آدم‌خواران هندی!+ تصاویر قبیله وحشتناک آدم‌خواران هندی!+ تصاویر قبیله وحشتناک آدم‌خواران هندی!+ تصاویر قبیله وحشتناک آدم‌خواران هندی!+ تصاویر قبیله وحشتناک آدم‌خواران هندی!+ تصاویر قبیله وحشتناک آدم‌خواران هندی!+ تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قبیله وحشتناک آدم‌خواران هندی!+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..