تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرتفوی یک ماهه "سگما"

 

گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران صورت وضعیت پرتفوی بورسی خود را با سرمایه ثبت شده 2 هزار میلیارد ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در ابتدای ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 430 میلیارد و 360 میلیون ریال و ارزش بازار 496 میلیارد و 88 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی دوره یک ماهه بدون تغییر ماند، در حالی که ارزش بازار آن با کاهش معادل یک میلیارد و 54 میلیون ریال به مبلغ 495 میلیارد و 34 میلیون ریال رسید.

بر اساس این گزارش، "سگما" در ماه گذشته سهام هیچ شرکت بورسی را خرید و فروش نکرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرتفوی یک ماهه "سگما"»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..