تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوامل «پایتخت۵» به فرودگاه امام(ره) می‌روند/ ضبط به ۲۵ درصد رسید

عوامل «پایتخت۵» به فرودگاه امام(ره) می‌روند/ ضبط به ۲۵ درصد رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری اواسط اردیبهشت با ضبط نماهای هوایی از منطقه شیرگاه استان مازندران کلید خورد.

تصویربرداری مجموعه «پایتخت» در فصل پنجم تا ١٠ روز دیگر در شمال کشور ادامه دارد و بعد گروه به تهران بازخواهند گشت تا پس از یک پیش‌تولید کوتاه‌مدت چند روزه در لوکیشن بعدی مشغول به کار شوند.

الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال «پایتخت۵» در این خصوص گفت: «تا امروز ٢٥ درصد از کل سریال تصویربرداری شده و حدود یک هفته تا ١٠ روز دیگر در شمال کشور کار خواهیم کرد و بعد از آن با یک پیش‌تولید کوتاه‌مدت به بازسازی لوکیشن‌های خارجی در داخل کشور اقدام می‌کنیم. سپس بخش‌هایی را که در کشور خودمان شرایط بازسازی‌اش وجود ندارد در خارج از کشور تصویربرداری خواهیم کرد.»

تهیه‌کننده «پایتخت۵» درباره اضافه شدن بازیگران جدید گفت: «قطعا چند بازیگر اصلی در ادامه و بر اساس فیلمنامه به ما اضافه خواهند شد.»

غفوری درباره بدلکار سریال «پایتخت» امیرحسین خنجری هم توضیح داد: «این اتفاق همه اعضای خانواده «پایتخت» را نگران و متاثر کرد خدا را شکر که لطف پروردگار شامل حالمان شد و این حادثه به خیر گذشت. او اکنون تحت درمان و حال عمومی‌اش خوب است و قطعا تا پایان مراحل درمان کنار او خواهیم بود.»

تهیه‌کننده سریال «چک برگشتی» توضیح داد: «گروه بلافاصله بعد از شمال راهی فرودگاه امام خمینی (ره) خواهند شد و ضبط سکانس‌های فرودگاه برنامه بعدی ما پس از مازندران است.»

غفوری در پایان از اضافه شدن خشایار الوند به تیم نویسندگان سریال از قسمت سوم به بعد خبر داد و عنوان کرد: «با پایان سریال «دیوار به دیوار» خشایار الوند نیز با ما به عنوان یکی از نویسندگان همراه خواهد بود.»

سریال «پایتخت۵» در این یک ماه اخیر در چند لوکیشن اصلی در استان مازندران از جمله شیرگاه (خانه نقی، خانه ارسطو، رودخانه، مسجد، آرایشگاه و...) بابل کنار، قائم شهر، ساری و... تصویربرداری شد و طبق برنامه ١٠ روز دیگر کار در شمال کشور ادامه خواهد داشت.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوامل «پایتخت۵» به فرودگاه امام(ره) می‌روند/ ضبط به ۲۵ درصد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..