تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شش زندانی ایرانی با یک عراقی در مرز تمرچین مبادله شدند

شش زندانی ایرانی با یک عراقی در مرز تمرچین مبادله شدند

جامعه > قضایی - ایرنا نوشت: معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری از مبادله شش زندانی محکوم ایرانی با یک زندانی عراقی از اقلیم کردستان در مرز تمرچین خبر داد.

محمود عباسی روز دوشنبه افزود: این تبادل زندانی دهم خرداد انجام شد.

رییس کارگروه انتقال محکومان کشور اظهار کرد: تبادل زندانیان ایرانی و عراقی با هماهنگی وزیر کار اقلیم کردستان و وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران و به دنبال سفر چند ماه قبل وزیر کار اقلیم کردستان و پیشنهاد برای تبادل زندانیان انجام شد.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه آیا مبادله افراد دیگر هم در دستور این کارگروه قرار دارد یا نه، گفت: پرونده های زیادی در دستور کار است و بزودی تعداد دیگری از زندانیان برخی کشورها مبادله یا به کشورمان منتقل می شوند که خبرهای آن پس از اتمام کار اعلام می شود.

4242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شش زندانی ایرانی با یک عراقی در مرز تمرچین مبادله شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..