تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسیا پیر می‌شود/ پیش‌بینی صفر شدن نرخ رشد جمعیت آسیا تا ۲۰۵۰

آسیا پیر می‌شود/ پیش‌بینی صفر شدن نرخ رشد جمعیت آسیا تا ۲۰۵۰

جامعه > خانواده - ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: معاون مدیر کل صندوق بین المللی پول گفت: پیش بینی می‌شود نرخ رشد جمعیت در آسیا تا سال 2050 به صفر برسد.

«میتسوهیرو فوروساوا» معاون مدیر کل صندوق بین المللی پول با بیان اینکه انتظار می‌رود رشد جمعیت در قاره آسیا تا سال 2050 به صفر برسد، اظهار داشت: نسبت جمعیت افراد مسن به جمعیت نیروی کار به 2.5 برابر میزان فعلی افزایش می‌یابد.

«میتسوهیرو فوروساوا» از سیاست گذاران کشورهای آسیایی خواست تا سیاست‌های مالی خود را با توجه به روند کند شدن رشد جمعیت و پیری سریع در منطقه اصلاح کنند.

به گفته وی سیاستمداران آسیایی باید با اعمال اصلاحاتی و از طریق کنترل هزینه‌های خدمات درمانی و بازنشستگی با چنین مشکلات جمعیتی مقابله کنند.

۴۲۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسیا پیر می‌شود/ پیش‌بینی صفر شدن نرخ رشد جمعیت آسیا تا ۲۰۵۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..