تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر دیده نشده از ترامپ و ملک سلمان در رسانه های عربی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مقامات دو کشور ایالات متحده و عربستان سعودی هفته گذشته در ریاض با یکدیگر ملاقات کردند. ملاقاتی که حاشیه‌هایش برای چند روز سوژه محافل رسانه‌ای بود. در این سفر مقامات آمریکایی و عربستان یک توافق تسلیحاتی 110 میلیارد دلاری امضا کردند. این قرارداد شامل فروش تسلیحات دفاعی و خدمات پشتیبانی است.

پیش از این، ترامپ اعلام کرده بود: "عربستان برای ما گاوی شیرده است که هر وقت بخواهیم از آن طلا و دلار می دوشیم و هروقت شیرش تمام شود آن را سر می بریم". این حرف ترامپ و فروش 110 میلیارد دلاری تسلیحات به عربستان باعث شد تا مردم این عمل عربستان را اولین شیردهی به دولت آمریکا حساب بیاورند. درپی این قضیه رسانه های عربی این عمل ترامپ (تصویری از ترامپ در حالی که شیر عربستان را میدوشد) را به تصویر کشیدند که بازتاب بسیاری در فضای مجازی داشته است.

تصویر دیده نشده از ترامپ و ملک سلمان در رسانه های عربی 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر دیده نشده از ترامپ و ملک سلمان در رسانه های عربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..