تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت یک راننده تریل ایرانی در مرز ترکیه/ ۸۶ کیلوگرم هروئین از داخل خودرو کشف شد

بازداشت یک راننده تریل ایرانی در مرز ترکیه/ ۸۶ کیلوگرم هروئین از داخل خودرو کشف شد

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: یک راننده تریلی ایرانی به دلیل همراه داشتن مواد مخدر هنگام عبور از مرز بازرگان توسط ماموران ترکیه بازداشت شد.

 بنا به اعلام استانداری آغری ترکیه، واحدهای بخش حفاظت گمرک، اطلاعات و مبارزه با قاچاق کالای کشور یک راننده تریلی ایرانی را به هنگام عبور در مرز گور بلاق (بازرگان) ترکیه متوقف کردند.

نیروهای ترکیه پس از توقف تریلی مذکور که از دستگاه X-ray نیز عبور کرده بود، به کمک سگ پلیس ۸۶ کیلوگرم هروئین به ارزش ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار لیر ترک کشف و ضبط و این راننده را دستگیر کردند.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت یک راننده تریل ایرانی در مرز ترکیه/ ۸۶ کیلوگرم هروئین از داخل خودرو کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..