تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراقب قهر مخاطب با سینما باشیم/ «ویلایی‌ها» و «برادرم خسرو» متضرر شدند

مراقب قهر مخاطب باشیم/ «ویلایی‌ها» و «برادرم خسرو» متضرر شدندمنصور لشکری قوچانی تهیه‌کننده سینما درباره حال و هوای این روزهای سینما و فروش بالای آثار کمدی و عواقب آن به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: واقعیت این است که سینما به همه ژانرها نیاز دارد و استقبال بیشتر این روزهای مخاطبان به سمت فیلم های کمدی است که اتفاق بدی هم نیست و باعث خرسندی خواهد بود؛ چرا که رونق سینما را در پی دارد و طبیعتا تولیدکنندگان را ترغیب به ساختن این آثار می‌کند.
 
وی افزود: البته باید مراقب بود در دراز مدت خطر آثار کمدی را در بر نگیرد و باعث پس زدن مخاطب نشود که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قهر آنها را به دنبال خواهد داشت و آشتی دادن آنها کاری دشوار و زمان‌بر خواهد بود.

این تهیه کننده ادامه داد: برای جلوگیری از خطراتی که در بلندمدت ممکن است آثار کمدی را تهدید کند، مسئولان باید با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌مند، بخش تولیدات را به گونه‌ای پیش ببرند که شاهد تولید فیلم در همه ژانرها باشیم و خوراک متنوعی را برای مخاطب فراهم کنیم. از سویی امتیازاتی که به فیلم‌های کمدی می‌دهند، در اختیار فیلم‌های اجتماعی نیز قرار بگیرد تا این بخش از سینما نیز لطمه نخورد.
 
تهیه‌کننده «قاتل اهلی» اظهار داشت: باید توجه کنند چرخه اکران به گونه‌ای پیش برود تا برای همه درآمدزا باشد و عرصه برای هیچ موضوع و ژانری تنگ نشود. از طرفی سینمای کمدی هم نباید محدود شود؛ چرا که در هر حال برطرف کننده نیاز مخاطب است.
 
تهیه‌کننده «هفت ماهگی» تصریح کرد: امیدوارم در شورای پروانه نمایش در کوتاه مدت و درازمدت تصمیماتی گرفته شود تا فیلم هایی مانند «رگ خواب»، «زیر سقف دودی» و ... که قرار است با آثار کمدی اکران شوند؛ مانند «ویلایی‌ها»، «برادرم خسرو» و ... متضرر نشوند.
 
قوچانی افزود: عدم اعتدال در سینما در بخش های مختلف باعث می شود کلیت سینما در آینده ضرر  ببیند.
 
وی در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود خاطرنشان کرد: قصد تولید فیلمی کمدی اجتماعی را دارم که فقط به صرف درآمدزایی از جریان کمدی تولید نخواهد شد؛ یعنی در کنار ایجاد شادی، دغدغه مند هم هست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراقب قهر مخاطب با سینما باشیم/ «ویلایی‌ها» و «برادرم خسرو» متضرر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..